onsdag, januar 02, 2013

Højt! fra træets grønne top

Jeg ville lige smide lidt stemningsbilleder ind fra vores tid i julens ånd. Ved godt det er lidt sent, men med nyt hus osv, så er tiden altså ikke i uanede mængder ;) Og vores træ(er) SKULLE I altså se :D

Her er træet fra vores egen stue, hvor Helene satte stjernen på.

Line skulle selvfølgelig også røre stjernen ;)

Træet i sit fulde flor med discolys og hele molevitten :)

MEN nu er vi jo flyttet, og det samme er mine svigerforældre. De har fået en mother f*cking stor stue med højt til loftet, så jeg fik presset igennem, at der selvfølgelig skulle være et træ der passede til stuen ;)

Jeg lader billedet tale for sig selv ;)

Helene demonstrerer højden og Line står ganske utydeligt bagved og demonstrerer at man altså kan gemme sig bagved det ;)

Glædelig bagjul og godt nytår Smiley med åben mund

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En hilsen fra dig om mit tankespind

varmer hos mig i mit sind :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Discus